I fucking love space

                            
                           
Jag älskar verkligen rymdbilder, så oerhört vackra och inspirerande! Ett tips är att ha det som bakgrund på sin mobil, det känns varje gång som att man rör vid rymden när man rör vid skärmen. Superballt! Nu är det äntligen helg igen och jag är helt slutkörd. Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, kanske ska ta en liten eftermiddags lur. Skulle vara härligt! Ikväll kommer Mio och Sebsatian över på middag, ska bli jätteroligt! Sedan har jag ju en bokad klipptid på deras salong på tisdag! Jag tänker klippa lugg, färga mörkbrunt med dipdye i topparna. Vad tror ni? Jag är öerhört förväntansfull. I varje fall väntas en lång busdag med my soulsistaa imorgon och på söndag jobb med kusinen på hotellet. Ska bli en superbra helg! Ser fram emot allt!
Hoppas ni får en bra helg och har haft en bra vecka!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0