Stay strong.

                               
Känsla just nu, känner lite spontant att jag inte är den enda med denna tanke i denna värld.
Hallo!
Well my friends, what's up? Jag mår helfint, veckan har hittils varit sådär. Jag har varit så oerhört trött i veckan, inte orkat bry mig om vad jag har på mig, knappt orka sminka mig. Det har varit en riktig klagovecka, det har varit mycket: "AJ, jag hatar träningsvärk" "Jag vill ha godis" "Jag vill ha mat" "Jag vill ha helg" "Jag vill sova". Mycket så, ungefär det enda jag sagt. 
Hoppas ni har det bra, vädret har verkligen varit uselt. Men jag gillar regn på något mystiskt vis, jag tycker det är jättemysigt att höra smattrandet utanför fönstret och sitta inne. Sitta inne och veta att man är varm och har ett bra liv. Allmänt härlig är hösten, det måste jag erkänna!
Jag saknar också min Ronja, som är sjuk. Hoppas du blir bättre snart, jag saknar dig!
 

Snart är det träning, det ska bli roligt att få springa av sig lite! Är oerhört rastlös just nu!
Pussar
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0