That awesome girl.

 
 
 
Har återförenats med min gamla hobby: måla mina naglar och klistra på en massa mönster. Helt enkelt skitroligt! Hittade igen allting efter skolan och bestämde mig för att ta tag i mina risiga naglar. Blev jättenöjd med resultatet. Annars har helgen varit superb. Födelsedagsfest för Amanda på lördagen, hade riktigt trevligt med de bästa girlsen! På söndag jobbade jag och tjänade ihop lite pengar. Brukar jobba på pappas jobb då och då, älskar att tjäna egna pengar! Ingen direkt händelserik helg, väldigt lugn och skön!
Dagen har gått fort och om knappt en timme är det fysträning på innebandyn, usch! Men men, det ska bli skönt att få träna riktigt, riktigt hårt! Love it!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0