Allt jag har är allt jag kan få.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ronja Lilja, en bättre vän än denna får man verkligt leta efter, vi ska alltid hålla ihop. Ser framför mig hur vi sitter bredvid varandra på ålderdomshemmet och skriker på varandra eftersom vi har så dålig hörsel. Skrattar bara jag tänker på det. Jag älskar dig!
Idag vaknade jag vid 10, somnade om, åt frukost, klädde på mig mjukisar och träningskläder och gav mig av till inpuls för att dans med girlsen. Det gick riktigt bra, vi dansade på som galningar. Efter detta åkte jag och Ronja på dagobert för en mumsig macka. Alltid lika gott. Sedan tog vi med oss kameran eftersom vi skulle och fota till våran skoluppgift. Det gick bara fint. Men sedan började vi fota varandra, eftersom ljuset var perfekt och bilderna blev underbara. Herregud, där stod vi i mjukisar, träningskläder, dålig hårdag och posade framför kameran. Det var riktigt kul. Sedan skjutsade jag hem mg själv på ronjas cykel och Ronja fick cykla hem till sig själv. Och nu sitter jag här. Chattar med Ronja och snackar med Josefin! Ska skriva lite på svenska uppsatsen strax, måste bara hitta något att äta! Är hemskt hungrig!
Hoppas ni har haft det bra idag!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0