Far away.

 
Hade en helt superbra dag igår med min snygga vän Ronja. Dagen började med god frukost. Sedan blev det stan direkt med Ronja, ingen shopping dock. Bara en milkshake. Vi pratade på och skrattade ovanligt högt kändes det som. Direkt efter det for jag till min mormor och fikade hos henne! Det var supermysigt, alltid trevligt hos mormor. Dagen avslutades med 6 timmar hos Ronja, alltså en tjejkväll. Mat, godis, chips, popcorn, ostbollar, läsk, film, snack, skratt och ännu mera skratt. Världens bästa vän, det är du Ronja!
Idag står det match högst upp på listan, hoppas halsen och förkylningen inte vill bråka med mig så mycket. Nämligen sista matchen, vill inte inte inte inte missa den!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0