Go hard with the credit card.

Alltså om ni någon gång i erat liv får chansen att äta detta jordnötssmör, ÄT DET. Det är det absolut godaste som finns, inget skämt. Så himla, himla, himla gott.
 
 
 
Ingefära, min hals bästa vän just nu.
Jag myser ner mig själv i alla de varmaste kläder jag har. Sitter i dubbla stickade tröjor och en kofta på det, mjukisbyxor och mystofflor. Till detta en jäkla massa te med ingefära, houng och mjölk. Även Kan Jang, halstabletter och näsdukar ligger här bredvid mig. Nu ska jag bli frisk. Jag orkar inte vara förkyld längre, verkligen inte. Usch, usch, usch. Fy och förbannat. 
Jag har alldeles precis jobbat lite på bilduppgiften, kollat igenom lite läxor och läst lite. Nu återstår bara Pretty Little Liars. Yes, nu ska jag bänka mig framför det. Tummar upp!
Hoppas ni alla har det underbart bra!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars tittar du på Pretty Little Liars?

2012-09-19 @ 18:57:46
Postat av: Esther

hej där! Jag tittar på www.swefilmer.com, det är en hemsida inte helt olika youtube, men det finns bara filmer.
Där kan man söka på nästan vad som helst, och där finns alla PLL avsnitt!
Fråga om du inte hittar eller förstår!
Kram!

2012-09-19 @ 20:29:52
URL: http://www.estizfestiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0