I wanna fly with you, flightless bird.

 
Två snabba arkivbilder från min Mac. Egentligen får vi ju typ inte ha så mycket som inte har med skolarbete att göra, men jag var lite busig av mig. Det är mest nu när jag ska blogga från denna dator, eftersom den här hos min pappa är heeeeelt seg. 
Annars har dagen varit helt fin. Jag förstår verkligen inte dethär med att dagen börjar med sol och går över till mulet. Man undrar ju hur det går till. Det har också varit kallt idag. Alldeles för kallt. Usch, hösten är påväg.
Men men, det är nog en av de saker som jag måste sluta fundera på. Smidig som man är, glömde jag alla fotbollskläder hos mamma. Så lilla Esther tog bussen in till stan, hämtade grejerna och åkte tillbaka. Och nu jag här. Ska troligen läsa ännu mer, har ju trots allt en bok på 700 sidor att läsa ut till nästa vecka plus en bokreflektion som ska skrivas. SUCK.
Det är bara att börja jobba! Hoppas eran dag har varit bra, det är ju måndag! Vem gillar inte måndagar?
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0