Jag kommer alltid välja dig.

Superkockarna Esther och Ronja fixade ihop detta till middag!
Jag älskar dig Ronja!
Denna kväll är det svenska arbete med Ronja högst upp på listan. Vi har precis ätit hamburgare, hunnit vara övergalna, kollat på modevisning, skrattat onödigt mycket, dansat runt och sjungit och äta kladdkaka. Nu ska vi ladda upp med popcorn och cola för att sätta oss framför datorn och börja skriva. 
Vara bar tvungen att få en liten paus, har skrivit i stort sett hela dagen. 
Nu ska jag fortsätta med skrivandet, det ska ju trots allt vara klart till veckan! 
Min lördag har varit väldigt bra, det har säkert eran också! Men tummen ner för att det redan börjat bli kallt och blåsigt. Men det får man väl räkna med när man bor i Luleå, där det i princip är vinter året om!
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0