Jag lämnar dig aldrig.

 
Två snabba bilder från skoluppgiften till skolan! Jag är väldigt nöjd med bilderna, om jag får säga det själv.
Jag har varit hemma nu i två dagar, jag är sjuk. Jepp och det är fullkomligt värdelöst! Jag bara avskyr att vara sjuk, jag känner mig så värdelös och hjälplös. Man är bara trött, kan inte göra något, får inte göra något...man får inte ens gå ut, för då blir man ännu mer sjuk! usch, det är så hemskt meningslöst. Men här sitter jag med feber, hosta, halsont och trötthet. Jag vill bara vara frisk, må bra och kunna spela fotboll imorgon! Men det får jag såklart inte, jag blir så frustrerad. Det är en sak som håller mig på hyfsat humör är att jag kanske ska färga mitt hår och klippa lugg till helgen! Guuud så spännande, jag hoppas verkligen vi hittar en tid! Jag är så less på min urtvättade ombre, usch!
Nu ska jag ta mig lite te med houng, som min vän Fanny tipsat om!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0