The future is a big place.

Total mysoutfit inför kvällen. Detta hade jag inte på mig idag, även om jag önskar att jag haft det! Oerhört bevkämt! Shorts/Bikbok/Tröja/Beyond Retro/Kofta/Monki. 
 
Denna kväll möblerar vi om i mitt rum lite smått. Ska bli underbart, älskar när man har ändrat något i sitt rum! Allting blir liksom nytt!
Äter även choklad med jag och mig själv medan jag skriver en uppsats till svenskan på min andra dator, MacBooken!
Det blir även tacokväll, the typical fredagsmat. Denna vecka har varit väldigt bra, oerhört lugn och fin. I helgen händer inget. Jag ska troligen sitta inspärrad i lägenheten och skriva klart uppstasen, den ska in redan nästa vecka. Lika bra att vara klar i förväg. Läsa mycket ska jag göra också.
Hoppas ni har haft en underbar vecka, imorgon kommer troligen lite bilder från Stockholm!
Ha en fin helg!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0