We are the kids with the hungry hearts.

Nya grejer! Jag och Ronja har hunnit ta en sväng på stan, lite spontant! 
Stickad kärlek/Bikbok 
Coolaste halsbandet med bland annat den legendariska trekanten! Tänka sig att något med tre hörn kan vara så inspirerande och fint! Halsband/Monki
 
Jag är kär i detta bälte! Jag såg att både Kenza och Angelica Blick har ett sånt här, fast från Chicy medan mitt är från gina tricot.
 
Min klädhängare i mitt rum!
Lite diverse grejer!
Hur har eran dag varit? Min dag har varit helt underbar, var längesedan jag har haft så roligt som idag! Jag och Ronja har verkligen skrattat idag. Jag har även kommit fram till att jag måste sluta skrika, annars tappar jag rösten! Dock är jag fortfarande sjuk, så det förhindrar mig från både idrotten och träningen ikväll! Blä vad uschligt. Men men, det blir väl att dricka en himla massa te och ta det lungt för att tagga om till match och ett maxtest på fredag!
Nu ska jag koka mig te, som jag skrev ovan. Sätta mig framför macbooken och titta på pretty little liars.
Gah, va najs! Jag hade hemskt gärna vilja gå på träningen ikväll, men det får jag ju inte...jag bilr så rastlös när jag inte får träna! En oerhört jobbig känsla. Nu ska jag kila, ha det bra!
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0