What now?

Jag saknar sommaren 123.
Blä. Även om jag älskar höstens alla färger, mys framför brasan, te, varm choklad och de underbara kläderna  måste jag bara säga att jag hatar höstregnet. Regnar konstant och mycket. Idag sprang vi en mil i regnet, skoljogg alltså. Jepp. Ösregn och 1 mil. Tjihoo, ni tror inte man var lite genomblöt, frusen som en fiskpinne och hade en ocean i varje sko när man kom hem? Usch. Det gick iallafall bra, nöjd med resultatet. Jag duschade riktigt länge när jag kom hem och just nu sitter jag och kollar på Pretty Little Liars med te i famnen. Andra koppen idag, kommer få springa på toa som en galning. Träning ikväll också, tummen upp!
Nu ska jag återgå till PLL, sjukt spännande!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0