You got a problem with me? You know, I don't give a fuck.

Lite brist på bilder, slängde ihop en liten snabb bild med min största inspirations källa! "Fuck what people think".
Funkar alltid! Dagen har bestått två härliga och välförtjänta bussresor som jag och Ronja förtjänat väl efter alla gånger vi cyklat till skolan, braig humor, sega lektioner och övertrötta männsikor. En underbar kombination faktiskt, har haft riktigt roligt idag. Något jag verkligen stör mig på just nu är vädret. Helt ärligt, ena sekunden är det sol och två millisekunder senare ösregnar det..seriöst? Hur går det ens ihop?
Med tanke på att eleverna på vår skola ska få varsin Macbook och eftersom vissa klasser redan fått den, har jag listat ut att det kommer bli en OERHÖRT osocial skola. Alla, jag menar alla, kommer sitta vid varsin dator och typ chatta med varandra ÄVEN fast de sitter bredvid varandra.
Några vänner till mig i 7:an hade liksom suttit på matte lektionen och skypat?! Allvar liksom? Vart är världen påväg? 
Hoppas eran dag har varit bra!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0